Wysłany: Pią 03 Lut, 2006 List otwarty do mojego Znanego i Utytułowanego Kierowcy.
Dzięki Tobie nauczyłem się prawie wszystkiego tego co wiem o przebywaniu na prawym fotelu. Wiem że starałeś się słuchać tego co krzyczę, mimo mojej wady wymowy. Przeważnie się nam udawało dotrzeć do mety, zawsze na porządnym miejscu. Mam dzięki Tobie parę pucharków, których bym nie zdobył z żadnym innym kierowcą.
Niestety nie zawsze dochodziliśmy do porozumienia jeżeli chodzi o cel rajdowania. Ja wole dobrą zabawę i dojechać do końca rajdu nawet jeżeli, czasami w wyniku mojego błędu, nie ma szans na wygranie. Ty wolisz wygrać albo podwinąć ogon i spadać do domu. Wydaje mi się że jesteś zbyt dobrym kierowcą żeby się męczyć w KJS i gonić z amatorami. Ja jestem amatorem i chce sobie spokojnie bywać na słupkolandii. Mamy różne cele i dlatego musieliśmy się rozstać jeśli chodzi o wspólne bywanie na rajdach. Było miło, mam nadzieje że będziemy mogli sobie jeszcze podać rękę przy okazji jakiegoś rajdu. Życzę sukcesów i pozdrawiam.
Podpisano - pilot średniej jakości: Padera
PS: Przepraszam właścicieli forum za ewidentną prywatę.
_________________ Kiedy spierasz sie z głupcem upewnij się że on nie robi tego samego
o kurde szkoda, ze sie rozstaliscie bo obydwu was zdazyłem polubic a Twojego ZiUKierowce znam prawie dwa lata i uwazam od samego poczatku znajomosci za fantastycznego kierowce i dobrego kumpla. I nawet sie nie zdziwilem, gdy moj wowczas dorywczy a teraz obecny ZiUPilot spotkal na ktoryms z rajdow Twojego ZiUKierowce i okazalo sie, ze to koledzy z udzialu w imprezach, o ktorym nam tu wiekszosci na forum moze sie tylko snic, tzn o rsmp i ppzmot. Debiut mieliscie o ile dobrze pamietam na Juwenaliach wiec pare imprez wspolnie zaliczyliscie i masz napewno zadatki na dobrego pilota bo miales okazje ze ZiUK sporo sie nauczyc tak jak ja ucze sie od mojego ZiUP .
pozdrawiam Ciebie i Twojego ZiUKierowce i do zobaczenia