Wysłany: Nie 26 Lut, 2006 26-02-06- dzień po rajdzie Wyzwolenia`
Potrzebowalbym program do analizy czasow przejazdow (ten mr. Porawskiego).
Chyba ze ktos juz zaczal wklepywac te dane i wkrotce pojawia sie na forum, albo na naszej stronie...
A co do rajdu...
Od czasu gdy wysiadlem ze 126p - nie jestem amatorem "pacholka"
Wiec gdy skonczyly sie grzybki i inne dziadostwo - podobalo mi sie.
Proba "wynżola" byla bardzo nowa i bardzo godna.
Blad na prostym depo pozbawil mnie klasy , ale moze to i lepiej. Jest inspiracja do wiekszej koncentracji i kolejnych zmian w aucie - przed rajdem Magnolii.
Klasa do 1600 zdecydowanie sie wzmocnila porownojac do zeszlego roku.
27 numer startowy oznaczal ze przyszlo mi jechac za Pattonenem. Bardzo ladna jazda - miejscami nawet koncertowo. Do ragniottiegio jeszcze troche brakuje, ale wszystko zmierza w dobrym kierunku. Kopa mial nr 28 i za kazdym razem mowil mi ze jechalem jak pipa, ale nie moge sie nie zgodzic.
pozdro 1360
_________________ 318 is >150KM
320 i ~150KM
316 is =101KM
i wszystkie do wynajęcia... ffrent@gmail.com
ja wlasciwie bym musial podziekowac tatowi ze pozyczyl mi na tyl kola od poldka - po raz pierwszy jechalem rajd na w miare trzymajacych oponach z tylu, inna sprawa ze po rajdzie nie nadaja sie juz do uzytku ale jak przywiozlem puchara za 1 miejsce w RWD trophy zjeby za nie nie bylo
Jak widać skoda fabia jechała bardzo słabo i zasłużyła na 42 miejsce :>. Tak tak! Jak się nie umie jeździć to tak jest! I dostaje się 20 sekund za dojazdy na pkce. To musiał być słaby kierowca ten Płaczek i pewnie w dodatku nie zna Poznania ! Jego wina! :>
_________________ Piotr Bydgoszcz
Śpieszmy się kochać opony... Tak szybko odchodzą!
Jak widać skoda fabia jechała bardzo słabo i zasłużyła na 42 miejsce :>. Tak tak! Jak się nie umie jeździć to tak jest! I dostaje się 20 sekund za dojazdy na pkce. To musiał być słaby kierowca ten Płaczek i pewnie w dodatku nie zna Poznania ! Jego wina! :>